Font Size

SCREEN

Profile

Cpanel
BahasaMelayuEnglish (UK)
Filter
  • Kenyataan Sebutharga Kerja-Kerja Membekal Dan Memasang Jerejak (Grille) Tingkap Dan Pintu Di Blok B, Kompleks Kediaman Persekutuan Indah Permai, Kota Kinabalu

    Tawaran adalah dipelawa kepada pembekal / kontraktor bertaraf BUMIPUTERA yang berpengalaman serta berkeupayaan dan berdaftar dengan Pusat Khidmat Kontraktor (PKK) bertaraf Kelas F Pusat Kontraktor Sabah (PUKONSA) bertaraf Kelas F dan Lembaga Pembangunan Dan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) di Daerah KOTA KINABALU dengan pendaftaran masih sah laku tempohnya untuk :-

     KERJA-KERJA MEMBEKAL DAN MEASANG JEREJAK (GRILLE) TINGKAP DAN PINTU DI BLOK B, KOMPLEKS KEDIAMAN PERSEKUTUAN INDAH PERMAI, KOTA KINABALU

    No Tawaran                   : SUPS/01/2017

    Tarikh Tawaran              : 01 Februari 2017 (Rabu)

    Tarikh Tutup                  : Tidak lewat dari jam 12.00 tengahari pada 10 Februari 2017 (Jumaat)

    Tempat Borang Dihantar: Peti Sebutharga Pejabat Setiausaha Persekutuan Sabah, Jabatan Perdana Menteri, Aras 7, Blok A Kompleks Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Sabah, 88400 Kota Kinabalu.

    Satu lawatan akan diadakan seperti berikut:-

    Tarikh Lawatan              :03 Februari 2017 (Jumaat)           

    Masa                              : 09.30 pagi

    Tempat                          : Perkarangan Kompleks Kediaman Persekutuan Indah Permai, Daerah Kota Kinabalu

     

    ** Kontraktor diwajibkan mengikuti lawatan tapak dan taklimat projek pada tarikh tersebut. Hanya penama di dalam sijil PKK atau PUKONSA sahaja yang boleh menghadiri lawatan tapak dan TIDAK BOLEH mewakilkan pegawai selain daripada penama yang dibenarkan dalam sijil. Kontraktor yang tidak menghadiri lawatan tapak tidak layak untuk mendapatkan dokumen sebut harga. Sila bawa bersama sijil asal PKK atau PUKONSA yang masih sah tempoh laku. 

    **Kontraktor diwajibkan mengemukakan sijil asal yang masih sah laku tempohnya semasa mengambil dokumen sebut harga. Salinan sijil tidak akan dilayan kecuali salinan sijil-sijil yang telah disahkan oleh pegawai dari pejabat yang mengeluarkannya sahaja.

    Dokumen sebutharga juga akan dikeluarkan kepada Pemilik Syarikat yang SAH sahaja. Untuk maksud ini, wakil-wakil kontraktor hendaklah mengemukakan surat perwakilan daripada pemilik syarikat.

    Dokumen tawaran boleh didapati pada waktu pejabat seperti berikut:

    Hari / Waktu    : Isnin - Khamis ( 9.00 pagi - 12.00 t/hari & 2.30 petang - 3.30 petang)

    : Jumaat (9.00 pagi - 11.30 pagi & 2.30 petang - 3.30 petang)

    Tempat            : Pejabat Setiausaha Persekutuan Sabah
                              Jabatan Perdana Menteri
                              Aras 7, Blok A, Kompleks Pentadbiran Kerajaan
                              Persekutuan Sabah, Jalan UMS, 88400 Kota Kinabalu

    PERINGATAN: HANYA KONTRAKTOR YANG BERDAFTAR DI LOKALITI/ KAWASAN TEMPATAN SAHAJA YANG AKAN DIPERTIMBANGKAN

  • Kenyataan Sebutharga Perkhidmatan Kafetaria (Gerai No.1 & 2) Di Kompleks Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Sabah Kota Kinabalu

    Kenyataan Sebutharga Perkhidmatan Kafetaria (Gerai No.1 & 2) Di Kompleks Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Sabah Kota Kinabalu

    Sebut Harga adalah dipelawa kepada syarikat-syarikat yang berminat dan berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia/Perbendaharaan Malaysia Sabah dalam bidang bekalan/ perkhidmatan dibawah kepala dan pecahan kepala 080501 / 040103 di Daerah Kota Kinabalu bagi:-

    PERKHIDMATAN KAFETARIA (GERAI NO.1 & 2) DI KOMPLEKS PENTADBIRAN KERAJAAN PERSEKUTUAN SABAH KOTA KINABALU

    Nombor Tawaran             :        SUPS/15/2016

    Tarikh Tawaran               :        27 Disember 2016 (Selasa)

    Tarikh Tutup                    :        Tidak lewat dari jam 12.00 tengahari pada 05 Januari 2017 (Khamis)

    Tempat Borang                :        Peti Sebutharga

    Dihantar                                   Pejabat Setiausaha Persekutuan Sabah

                                          Jabatan Perdana Menteri 

                                          Aras 7, Blok A

                                          Kompleks Pentadbiran Kerajaan

                                          Persekutuan Sabah

                                          88400 Kota Kinabalu

     

    Dokumen sebutharga akan dikeluarkan kepada Pemilik Syarikat yang sah sahaja.Untuk maksud ini, wakil-wakil kontraktor hendaklah membawa;

    LESEN PENDAFTARAN ASAL PERBENDAHARAAN MALAYSIA SABAH/KEMENTERIAN KEWANGAN. SEKIRANYA WAKIL,KEMUKAKAN SURATKUASA PERWAKILAN DARI PEMILIK SYARIKAT

    Dokumen tawaran boleh didapati pada waktu pejabat seperti berikut ;

     

    Hari/ Waktu              :        Isnin -Khamis (9.00pg-12t/hari/ 2.30ptg-3.30ptg)

                                                  Jumaat (9.00pg-11.30pg/ 2.30ptg-3.30ptg) 

     

    Tempat                  :           Pejabat Setiausaha Persekutuan Sabah

                                                Jabatan Perdana Menteri

                                                Aras 7, Blok A, Kompleks Pentadbiran

                                                Kerajaan Persekutuan Sabah

                                                Jalan UMS,

                                                88400 KOTA KINABALU

    PERINGATAN: HANYA KONTRAKTOR YANG BERDAFTAR DI LOKALITI/KAWASAN TEMPATAN SAHAJA YANG AKAN DIPERTIMBANGKAN

     

     

  • Kenyataan Sebutharga Perkhidmatan Kafetaria (Gerai No.4) Di Kompleks Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Sabah Kota Kinabalu

    Kenyataan Sebutharga Perkhidmatan Kafetaria (Gerai No.4) Di Kompleks Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Sabah Kota Kinabalu

    Sebut Harga adalah dipelawa kepada syarikat-syarikat yang berminat dan berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia/Perbendaharaan Malaysia Sabah dalam bidang bekalan/ perkhidmatan dibawah kepala dan pecahan kepala 080501 / 040103 di Daerah Kota Kinabalu bagi:-

    PERKHIDMATAN KAFETARIA (GERAI NO.4) DI KOMPLEKS PENTADBIRAN KERAJAAN PERSEKUTUAN SABAH KOTA KINABALU

    Nombor Tawaran             :        SUPS/14/2016

    Tarikh Tawaran               :        27 Disember 2016 (Selasa)

    Tarikh Tutup                    :        Tidak lewat dari jam 12.00 tengahari pada 05 Januari 2017 (Khamis)

    Tempat Borang                :        Peti Sebutharga

    Dihantar                                   Pejabat Setiausaha Persekutuan Sabah

                                          Jabatan Perdana Menteri 

                                          Aras 7, Blok A

                                          Kompleks Pentadbiran Kerajaan

                                          Persekutuan Sabah

                                          88400 Kota Kinabalu

     

    Dokumen sebutharga akan dikeluarkan kepada Pemilik Syarikat yang sah sahaja.Untuk maksud ini, wakil-wakil kontraktor hendaklah membawa;

    LESEN PENDAFTARAN ASAL PERBENDAHARAAN MALAYSIA SABAH/KEMENTERIAN KEWANGAN. SEKIRANYA WAKIL,KEMUKAKAN SURATKUASA PERWAKILAN DARI PEMILIK SYARIKAT

    Dokumen tawaran boleh didapati pada waktu pejabat seperti berikut ;

     

    Hari/ Waktu              :        Isnin -Khamis (9.00pg-12t/hari/ 2.30ptg-3.30ptg) 

                                      Jumaat (9.00pg -11.30pg / 2.30ptg-3.30ptg)

     

    Tempat                  :           Pejabat Setiausaha Persekutuan Sabah

                                                Jabatan Perdana Menteri

                                                Aras 7, Blok A, Kompleks Pentadbiran

                                                Kerajaan Persekutuan Sabah

                                                Jalan UMS,

                                                88400 KOTA KINABALU

    PERINGATAN: HANYA KONTRAKTOR YANG BERDAFTAR DI LOKALITI/KAWASAN TEMPATAN SAHAJA YANG AKAN DIPERTIMBANGKAN

     

     

  • Kenyataan Sebutharga Bagi Kerja-kerja Penggantian Saluran Paip Dari Pam Tangki Ke Tanki Utama dan Ke Paip Agihan Blok A,B,C,D & E serta Penggantian Talang dan Salur Tegak Air Hujan (PVC) Link House, Semi Detached, Banglo, Surau, Dewan dan Pondok Kuarters

    Tawaran adalah dipelawa kepada Kotraktor bertaraf BUMIPUTERA yang berpengalaman serta berkeupayaan dan berdaftar dengan Sijil CIDB Kelas G2, Bahagian Pembangunan Kontraktor dan Usahawan (dahulunya dikenali sebagai PKK) Kelas G2 atau PUKONSA Kelas E di DAERAH KOTA KINABALU dengan pendaftaran masih sah laku tempohnya untuk;

    Sebutharga Bagi Kerja-kerja Penggantian Saluran Paip Dari Pam Tangki Ke Tangki Utama Dan Ke Paip Agihan Blok A,B,C,D & E Serta Penggantian Talang Dan Salur Tegak Air Hujan (PVC) Link House, Semi Detaced, Banglo, Surau, Dewan dan Pondok Kuarters Persekutuan KM.5, Jalan Kompleks Sukan Likas Kota Kinabalu

    No Tawaran                   : SUPS/10/2016

    Tarikh Tawaran              : 16 Ogos 2016 (Selasa)

    Tarikh Tutup                   : Tidak lewat dari jam 12.00 tengah hari pada 26 Ogos 2016 (Jumaat)

    Tempat Borang Dihantar  : Peti Sebutharga Pejabat Setiausaha Persekutuan Sabah, Jabatan Perdana Menteri, Aras 7, Blok A Kompleks Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Sabah, 88400 Kota Kinabalu.

    Satu lawatan tapak akan diadakan seperti berikut:

    Tarikh                             : 19 Ogos 2016 (Jumaat)

    Masa                              : 2.30 Petang

    Tempat                           : Perkarangan Flat Persekutuan KM.5, Jalan Kompleks Sukan Likas
                                            Daerah Kota Kinabalu

    Kontraktor diwajibkan mengikuti lawatan tapak dan taklimat projek pada tarikh tersebut. Dokumen sebutharga tidak akan diberikan sekiranya kontraktor gagal menghadiri lawatan tapak dan taklimat projek. Sila bawa bersama Sijil asal CIDB / BPKU / PUKONSA yang masih sah tempoh lakunya.

    HANYA PENAMA DALAM SIJIL CIDB / BPKU / PUKONSA SAHAJA YANG DIBENARKAN MENGHADIRI LAWATAN TAPAK ATAU TAKLIMAT SEBUTHARGA.

    Kontraktor diwajibkan mengemukakan sijil asal yang masih sah laku tempohnya semasa mengambil dokumen sebutharga. Salinan sijil tidak akan dilayan kecuali salinan sijil-sijil yang telah disahkan oleh pegawai dari pejabat yang mengeluarkannya sahaja.

    Dokumen sebutharga juga akan dikeluarkan kepada Pemilik Syarikat yang SAH sahaja.

    Dokumen sebutharga boleh didapati pada waktu pejabat seperti berikut:

    Hari / Waktu            : Isnin - Khamis ( 9.00 pagi - 12.00 t/hari & 2.30 petang - 3.30 petang)

                                  : Jumaat (9.00 pagi - 11.30 pagi & 2.30 petang - 3.30 petang)

    Tempat                   : Pejabat Setiausaha Persekutuan Sabah
                                    Jabatan Perdana Menteri
                                    Aras 7, Blok A, Kompleks Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Sabah,
                                    Jalan UMS, 88400 KOTA KINABALU

     

    PERINGATAN: HANYA KONTRAKTOR YANG BERDAFTAR DI LOKALITI/ KAWASAN TEMPATAN SAHAJA YANG AKAN DIPERTIMBANGKAN

     

  • Kenyataan Sebutharga Bagi Kerja-kerja Membuka, Membekal dan Mengganti Papan Selicir, Siling Talang (Gutter) dan Salur Tegak Hujan (PVC) di Kompleks Kediaman Persekutuan Indah Permai Kota Kinabalu

    Tawaran adalah dipelawa kepada Kotraktor bertaraf BUMIPUTERA yang berpengalaman serta berkeupayaan dan berdaftar dengan Sijil CIDB Kelas G1, Bahagian Pembangunan Kontraktor dan Usahawan (dahulunya dikenali sebagai PKK) Kelas G1 atau PUKONSA Kelas F di DAERAH KOTA KINABALU dengan pendaftaran masih sah laku tempohnya untuk;

    Sebutharga Bagi Kerja-kerja Membuka, Membekal Dan Mengganti Papan Selicir, Siling Talang (Gutter) Dan Salur Tegak Hujan (PVC) Di Kompleks Kediaman Persekutuan Indah Permai Kota Kinabalu

    No Tawaran                   : SUPS/11/2016

    Tarikh Tawaran              : 16 Ogos 2016 (Selasa)

    Tarikh Tutup                   : Tidak lewat dari jam 12.00 tengah hari pada 26 Ogos 2016 (Jumaat)

    Tempat Borang Dihantar  : Peti Sebutharga Pejabat Setiausaha Persekutuan Sabah, Jabatan Perdana Menteri, Aras 7, Blok A Kompleks Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Sabah, 88400 Kota Kinabalu.

    Satu lawatan tapak akan diadakan seperti berikut:

    Tarikh                             : 19 Ogos 2016 (Jumaat)

    Masa                              : 9.30 Pagi

    Tempat                           : Perkarangan Kompleks Kediaman Persekutuan Indah Permai
                                            Daerah Kota Kinabalu

    Kontraktor diwajibkan mengikuti lawatan tapak dan taklimat projek pada tarikh tersebut. Dokumen sebutharga tidak akan diberikan sekiranya kontraktor gagal menghadiri lawatan tapak dan taklimat projek. Sila bawa bersama Sijil asal CIDB / BPKU / PUKONSA yang masih sah tempoh lakunya.

    HANYA PENAMA DALAM SIJIL CIDB / BPKU / PUKONSA SAHAJA YANG DIBENARKAN MENGHADIRI LAWATAN TAPAK ATAU TAKLIMAT SEBUTHARGA.

    Kontraktor diwajibkan mengemukakan sijil asal yang masih sah laku tempohnya semasa mengambil dokumen sebutharga. Salinan sijil tidak akan dilayan kecuali salinan sijil-sijil yang telah disahkan oleh pegawai dari pejabat yang mengeluarkannya sahaja.

    Dokumen sebutharga juga akan dikeluarkan kepada Pemilik Syarikat yang SAH sahaja.

    Dokumen sebutharga boleh didapati pada waktu pejabat seperti berikut:

    Hari / Waktu            : Isnin - Khamis ( 9.00 pagi - 12.00 t/hari & 2.30 petang - 3.30 petang)

                                  : Jumaat (9.00 pagi - 11.30 pagi & 2.30 petang - 3.30 petang)

    Tempat                   : Pejabat Setiausaha Persekutuan Sabah
                                    Jabatan Perdana Menteri
                                    Aras 7, Blok A, Kompleks Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Sabah,
                                    Jalan UMS, 88400 KOTA KINABALU

     

    PERINGATAN: HANYA KONTRAKTOR YANG BERDAFTAR DI LOKALITI/ KAWASAN TEMPATAN SAHAJA YANG AKAN DIPERTIMBANGKAN

     

  • Kenyataan Sebutharga Perkhidmatan Kafetaria di Wisma Persekutuan Tawau, Tawau Sabah

    Sebut Harga adalah dipelawa kepada syarikat-syarikat yang berminat dan berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia/Perbendaharaan Malaysia Sabah dalam bidang bekalan/ perkhidmatan dibawah kepala dan pecahan kepala 080501 / 040103 di Daerah Tawau bagi:-

    PERKHIDMATAN KAFETARIA DI WISMA PERSEKUTUAN TAWAU, TAWAU SABAH

    Nombor Tawaran             :        SUPS/06/2016

    Tarikh Tawaran               :        12 Mei 2016 (Khamis)

    Tarikh Tutup                    :        Tidak lewat dari jam 12.00 tengahari pada 25 Mei 2016 (Rabu)

    Tempat Borang                :        Peti Sebutharga

    Dihantar                                           Pejabat Setiausaha Persekutuan Sabah Jabatan Perdana Menteri Aras 7, Blok A

    Kompleks Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Sabah 88400 Kota Kinabalu

     

    Dokumen sebutharga akan dikeluarkan kepada Pemilik Syarikat yang sah sahaja.Untuk maksud ini, wakil-wakil kontraktor hendaklah membawa;

    LESEN PENDAFTARAN ASAL PERBENDAHARAAN MALAYSIA SABAH/KEMENTERIAN KEWANGAN. SEKIRANYA WAKIL, KEMUKAKAN SURAT KUASA PERWAKILAN DARI PEMILIK SYARIKAT

    Dokumen tawaran boleh didapati pada waktu pejabat seperti berikut ;

     

    Hari/ Waktu              :        Isnin -Khamis (9.00pg-12t/hari/ 2.30ptg-3.30ptg) 

                                       Jumaat (9.00pg -11.30pg / 2.30ptg-3.30ptg)

     

    Tempat                  :             Pejabat Setiausaha Persekutuan Sabah Jabatan Perdana Menteri Aras 7, Blok A, Kompleks Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Sabah, Jalan UMS, 88400 Kota Kinbalu

    PERINGATAN: HANYA KONTRAKTOR YANG BERDAFTAR DI LOKALITI/KAWASAN TEMPATAN SAHAJA YANG AKAN DIPERTIMBANGKAN

     

     

  • Kenyataan Sebutharga Perkhidmatan Kafetaria (Gerai No.5) di Kompleks Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Sabah, Kota Kinabalu Sabah

    Sebut Harga adalah dipelawa kepada syarikat-syarikat yang berminat dan berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia/Perbendaharaan Malaysia Sabah dalam bidang bekalan/ perkhidmatan dibawah kepala dan pecahan kepala 080501 / 040103 di Daerah Kota Kinabalu bagi:-

    PERKHIDMATAN KAFETARIA (GERAI NO.5) DI KOMPLEKS PENTADBIRAN KERAJAAN PERSEKUTUAN SABAH, KOTA KINABALU SABAH

    Nombor Tawaran             :        SUPS/05/2016

    Tarikh Tawaran               :        12 Mei 2016 (Khamis)

    Tarikh Tutup                    :        Tidak lewat dari jam 12.00 tengahari pada 25 Mei 2016 (Rabu)

    Tempat Borang                :        Peti Sebutharga

    Dihantar                                           Pejabat Setiausaha Persekutuan Sabah Jabatan Perdana Menteri Aras 7, Blok A

    Kompleks Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Sabah 88400 Kota Kinabalu

     

    Dokumen sebutharga akan dikeluarkan kepada Pemilik Syarikat yang sah sahaja.Untuk maksud ini, wakil-wakil kontraktor hendaklah membawa;

    LESEN PENDAFTARAN ASAL PERBENDAHARAAN MALAYSIA SABAH/KEMENTERIAN KEWANGAN. SEKIRANYA WAKIL, KEMUKAKAN SURAT KUASA PERWAKILAN DARI PEMILIK SYARIKAT

    Dokumen tawaran boleh didapati pada waktu pejabat seperti berikut ;

     

    Hari/ Waktu              :        Isnin -Khamis (9.00pg-12t/hari/ 2.30ptg-3.30ptg) 

                                       Jumaat (9.00pg -11.30pg / 2.30ptg-3.30ptg)

     

    Tempat                  :             Pejabat Setiausaha Persekutuan Sabah Jabatan Perdana Menteri Aras 7, Blok A, Kompleks Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Sabah, Jalan UMS, 88400 Kota Kinbalu

    PERINGATAN: HANYA KONTRAKTOR YANG BERDAFTAR DI LOKALITI/KAWASAN TEMPATAN SAHAJA YANG AKAN DIPERTIMBANGKAN

     

     

  • Kenyataan Sebutharga Perkhidmatan Kafetaria di Rumah Persekutuan Kota Kinabalu, Kota Kinabalu Sabah

    Sebut Harga adalah dipelawa kepada syarikat-syarikat yang berminat dan berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia/Perbendaharaan Malaysia Sabah dalam bidang bekalan/ perkhidmatan dibawah kepala dan pecahan kepala 080501 / 040103 di Daerah Kota Kinabalu bagi:-

    PERKHIDMATAN KAFETARIA DI RUMAH PERSEKUTUAN KOTA KINABALU, KOTA KINABALU SABAH

    Nombor Tawaran             :        SUPS/07/2016

    Tarikh Tawaran               :        11 Mei 2016 (Rabu)

    Tarikh Tutup                    :        Tidak lewat dari jam 12.00 tengahari pada 25 Mei 2016 (Rabu)

    Tempat Borang                :        Peti Sebutharga

    Dihantar                                           Pejabat Setiausaha Persekutuan Sabah Jabatan Perdana Menteri Aras 7, Blok A

    Kompleks Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Sabah 88400 Kota Kinabalu

     

    Dokumen sebutharga akan dikeluarkan kepada Pemilik Syarikat yang sah sahaja.Untuk maksud ini, wakil-wakil kontraktor hendaklah membawa;

    LESEN PENDAFTARAN ASAL PERBENDAHARAAN MALAYSIA SABAH/KEMENTERIAN KEWANGAN. SEKIRANYA WAKIL, KEMUKAKAN SURAT KUASA PERWAKILAN DARI PEMILIK SYARIKAT

    Dokumen tawaran boleh didapati pada waktu pejabat seperti berikut ;

     

    Hari/ Waktu              :        Isnin -Khamis (9.00pg-12t/hari/ 2.30ptg-3.30ptg) 

                                       Jumaat (9.00pg -11.30pg / 2.30ptg-3.30ptg)

     

    Tempat                  :             Pejabat Setiausaha Persekutuan Sabah Jabatan Perdana Menteri Aras 7, Blok A, Kompleks Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Sabah, Jalan UMS, 88400 Kota Kinbalu

    PERINGATAN: HANYA KONTRAKTOR YANG BERDAFTAR DI LOKALITI/KAWASAN TEMPATAN SAHAJA YANG AKAN DIPERTIMBANGKAN

     

     

  • Kenyataan Sebutharga Bagi Kerja-kerja Membekal dan Mengganti Perabung (Ridge Cap) dan Membaiki Kebocoran Bumbung di Kompleks Kediaman Persekutuan Indah Permai Kota Kinabalu

    Tawaran adalah dipelawa kepada Kotraktor bertaraf BUMIPUTERA yang berpengalaman serta berkeupayaan dan berdaftar dengan Sijil CIDB Kelas G2, Bahagian Pembangunan Kontraktor dan Usahawan (dahulunya dikenalai sebagai PKK) Kelas G2 atau PUKONSA Kelas E di DAERAH KOTA KINABALU dengan pendaftaran masih sah laku tempohnya untuk;

    Sebutharga Bagi Kerja-kerja Membekal dan Menggantikan Perabung (RIDGE CAP) dan Membaiki Kebocoran Bumbung di Kompleks Kediaman Persekutuan Indah Permai, Kota Kinabalu

    No Tawaran                   : SUPS/08/2016

    Tarikh Tawaran              : 12 Mei 2016 (Khamis)

    Tarikh Tutup                   : Tidak lewat dari jam 12.00 tengah hari pada 25 Mei 2016 (Rabu)

    Tempat Borang Dihantar  : Peti Sebutharga Pejabat Setiausaha Persekutuan Sabah, Jabatan Perdana Menteri, Aras 7, Blok A Kompleks Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Sabah, 88400 Kota Kinabalu.

    Satu lawatan tapak akan diadakan seperti berikut:

    Tarikh                             : 17 Mei 2016 (Selasa)

    Masa                              : 10.00 pagi

    Tempat                           : Perkarangan Flat Persekutuan Indah Permai
                                            Daerah Kota Kinabalu

    Kontraktor diwajibkan mengikuti lawatan tapak dan taklimat projek pada tarikh tersebut. Dokumen sebutharga tidak akan diberikan sekiranya kontraktor gagal menghadiri lawatan tapak dan taklimat projek. Sila bawa bersama Sijil asal CIDB / BPKU /PUKONSA yang masih sah tempoh lakunya.

    HANYA PENAMA DALAM SIJIL CIDB / BPKU /PUKONSA SAHAJA YANG DIBENARKAN MENGHADIRI LAWATAN TAPAK ATAU TAKLIMAT SEBUTHARGA. TIDAK BOLEH DIWAKILKAN

    Kontraktor diwajibkan mengemukakan sijil asal yang masih sah laku tempohnya semasa mengambil dokumen sebutharga. Salinan sijil tidak akan dilayan kecuali salinan sijil-sijil yang telah disahkan oleh pegawai dari pejabat yang mengeluarkannya sahaja.

    Dokumen sebutharga juga akan dikeluarkan kepada Pemilik Syarikat yang SAH sahaja.

    Dokumen sebutharga boleh didapati pada waktu pejabat seperti berikut:

    Hari / Waktu            : Isnin - Khamis ( 9.00 pagi - 12.00 t/hari & 2.30 petang - 3.30 petang)

                                  : Jumaat (9.00 pagi - 11.30 pagi & 2.30 petang - 3.30 petang)

    Tempat                   : Pejabat Setiausaha Persekutuan Sabah
                                    Jabatan Perdana Menteri
                                    Aras 7, Blok A, Kompleks Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Sabah,
                                    Jalan UMS, 88400 KOTA KINABALU

     

    PERINGATAN: HANYA KONTRAKTOR YANG BERDAFTAR DI LOKALITI/ KAWASAN TEMPATAN SAHAJA YANG AKAN DIPERTIMBANGKAN

     

  • Kenyataan Sebutharga Bagi Kerja-kerja Penggantian Saluran Paip Bawah Tanah Secara Menyeluruh di Kuarters Persekutuan KM.5, Jalan Kompleks Sukan Likas Kota Kinabalu

    Tawaran adalah dipelawa kepada Kotraktor bertaraf BUMIPUTERA yang berpengalaman serta berkeupayaan dan berdaftar dengan Sijil CIDB Kelas G2, Bahagian Pembangunan Kontraktor dan Usahawan (dahulunya dikenali sebagai PKK) Kelas G2 atau PUKONSA Kelas E di DAERAH KOTA KINABALU dengan pendaftaran masih sah laku tempohnya untuk;

    Sebutharga Bagi Kerja-kerja Penggantian Saluran Paip Bawah Tanah Secara Menyeluruh di Kuarters Persekutuan KM.5, Jalan Kompleks Sukan Likas Kota Kinabalu

    No Tawaran                   : SUPS/09/2016

    Tarikh Tawaran              : 12 Mei 2016 (Khamis)

    Tarikh Tutup                   : Tidak lewat dari jam 12.00 tengah hari pada 25 Mei 2016 (Rabu)

    Tempat Borang Dihantar  : Peti Sebutharga Pejabat Setiausaha Persekutuan Sabah, Jabatan Perdana Menteri, Aras 7, Blok A Kompleks Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Sabah, 88400 Kota Kinabalu.

    Satu lawatan tapak akan diadakan seperti berikut:

    Tarikh                             : 18 Mei 2016 (Rabu)

    Masa                              : 10.00 pagi

    Tempat                           : Perkarangan Flat Persekutuan KM.5, Jalan Kompleks Sukan Likas
                                            Daerah Kota Kinabalu

    Kontraktor diwajibkan mengikuti lawatan tapak dan taklimat projek pada tarikh tersebut. Dokumen sebutharga tidak akan diberikan sekiranya kontraktor gagal menghadiri lawatan tapak dan taklimat projek. Sila bawa bersama Sijil asal CIDB / BPKU / PUKONSA yang masih sah tempoh lakunya.

    HANYA PENAMA DALAM SIJIL CIDB / BPKU / PUKONSA SAHAJA YANG DIBENARKAN MENGHADIRI LAWATAN TAPAK ATAU TAKLIMAT SEBUTHARGA. TIDAK BOLEH DIWAKILKAN

    Kontraktor diwajibkan mengemukakan sijil asal yang masih sah laku tempohnya semasa mengambil dokumen sebutharga. Salinan sijil tidak akan dilayan kecuali salinan sijil-sijil yang telah disahkan oleh pegawai dari pejabat yang mengeluarkannya sahaja.

    Dokumen sebutharga juga akan dikeluarkan kepada Pemilik Syarikat yang SAH sahaja.

    Dokumen sebutharga boleh didapati pada waktu pejabat seperti berikut:

    Hari / Waktu            : Isnin - Khamis ( 9.00 pagi - 12.00 t/hari & 2.30 petang - 3.30 petang)

                                  : Jumaat (9.00 pagi - 11.30 pagi & 2.30 petang - 3.30 petang)

    Tempat                   : Pejabat Setiausaha Persekutuan Sabah
                                    Jabatan Perdana Menteri
                                    Aras 7, Blok A, Kompleks Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Sabah,
                                    Jalan UMS, 88400 KOTA KINABALU

     

    PERINGATAN: HANYA KONTRAKTOR YANG BERDAFTAR DI LOKALITI/ KAWASAN TEMPATAN SAHAJA YANG AKAN DIPERTIMBANGKAN

     

  • Sebutharga Bagi Kerja-kerja Membekal dan Mengganti Perabung (Ridge Cap) dan Membaiki Kebocoran Bumbung di Kompleks Kediaman Persekutuan Indah Permai Kota Kinabalu

    Tawaran adalah dipelawa kepada Kotraktor bertaraf BUMIPUTERA yang berpengalaman serta berkeupayaan dan berdaftar dengan Pusat Khidmat Kontraktor (PKK) bertaraf kelas F atau Pusat Kontraktor Sabah (PUKONSA) bertaraf Kelas F DAN Lembaga Pembangunan Dan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) di DAERAH KOTA KINABALU dengan pendaftaran masih sah laku tempohnya untuk;

    Sebutharga Bagi Kerja-kerja Membekal dan Menggantikan Perabung (RIDGE CAP) dan Membaiki Kebocoran Bumbung di Kompleks Kediaman Persekutuan Indah Permai, Kota Kinabalu

    No Tawaran                   : SUPS/03/2016

    Tarikh Tawaran              : 20 April 2016 (Rabu)

    Tarikh Tutup                   : Tidak lewat dari jam 12.00 tengah hari pada 03 Mei 2016 (Selasa)

    Tempat Borang Dihantar  : Peti Sebutharga Pejabat Setiausaha Persekutuan Sabah, Jabatan Perdana Menteri, Aras 7, Blok A Kompleks Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Sabah, 88400 Kota Kinabalu.

    Satu lawatan tapak akan diadakan seperti berikut:

    Tarikh                             : 26 April 2016 (Selasa)

    Masa                              : 10.00 pagi

    Tempat                           : Perkarangan Flat Persekutuan Indah Permai
                                            Daerah Kota Kinabalu

    Kontraktor diwajibkan mengikuti lawatan tapak dan taklimat projek pada tarikh tersebut. Dokumen sebutharga tidak akan diberikan sekiranya kontraktor gagal menghadiri lawatan tapak dan taklimat projek. Sila bawa bersama Sijil asal PKK atau PUKONSA yang masih sah tempoh lakunya. Sekiranya wakil, sila sertakan surat perwakilan daripada pemilik syarikat.

    HANYA PENAMA DALAM SIJIL PKK ATAU PUKONSA SAHAJA YANG DIBENARKAN MENGHADIRI LAWATAN TAPAK ATAU TAKLIMAT SEBUTHARGA

    Kontraktor diwajibkan mengemukakan sijil asal yang masih sah laku tempohnya semasa mengambil dokumen sebutharga. Salinan sijil tidak akan dilayan kecuali salinan sijil-sijil yang telah disahkan oleh pegawai dari pejabat yang mengeluarkannya sahaja.

    Dokumen sebutharga juga akan dikeluarkan kepada Pemilik Syarikat yang SAH sahaja.

    Dokumen sebutharga boleh didapati pada waktu pejabat seperti berikut:

    Hari / Waktu            : Isnin - Khamis ( 9.00 pagi - 12.00 t/hari & 2.30 petang - 3.30 petang)

                                  : Jumaat (9.00 pagi - 11.30 pagi & 2.30 petang - 3.30 petang)

    Tempat                   : Pejabat Setiausaha Persekutuan Sabah
                                    Jabatan Perdana Menteri
                                    Aras 7, Blok A, Kompleks Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Sabah,
                                    Jalan UMS, 88400 KOTA KINABALU

     

    PERINGATAN: HANYA KONTRAKTOR YANG BERDAFTAR DI LOKALITI/ KAWASAN TEMPATAN SAHAJA YANG AKAN DIPERTIMBANGKAN

     

  • Sebutharga Bagi Kerja-kerja Penggantian Saluran Paip Bawah Tanah Secara Menyeluruh di Kuarters Persekutuan KM.5, Jalan Kompleks Sukan Likas Kota Kinabalu

    Tawaran adalah dipelawa kepada Kotraktor bertaraf BUMIPUTERA yang berpengalaman serta berkeupayaan dan berdaftar dengan Pusat Khidmat Kontraktor (PKK) bertaraf kelas F atau Pusat Kontraktor Sabah (PUKONSA) bertaraf Kelas F DAN Lembaga Pembangunan Dan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) di DAERAH KOTA KINABALU dengan pendaftaran masih sah laku tempohnya untuk;

    Sebutharga Bagi Kerja-kerja Penggantian Saluran Paip Bawah Tanah Secara Menyeluruh di Kuarters Persekutuan KM.5, Jalan Kompleks Sukan Likas Kota Kinabalu

    No Tawaran                   : SUPS/04/2016

    Tarikh Tawaran              : 20 April 2016 (Rabu)

    Tarikh Tutup                   : Tidak lewat dari jam 12.00 tengah hari pada 03 Mei 2016 (Selasa)

    Tempat Borang Dihantar  : Peti Sebutharga Pejabat Setiausaha Persekutuan Sabah, Jabatan Perdana Menteri, Aras 7, Blok A Kompleks Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Sabah, 88400 Kota Kinabalu.

    Satu lawatan tapak akan diadakan seperti berikut:

    Tarikh                             : 27 April 2016 (Rabu)

    Masa                              : 10.00 pagi

    Tempat                           : Perkarangan Flat Persekutuan KM.5, Jalan Kompleks Sukan Likas
                                            Daerah Kota Kinabalu

    Kontraktor diwajibkan mengikuti lawatan tapak dan taklimat projek pada tarikh tersebut. Dokumen sebutharga tidak akan diberikan sekiranya kontraktor gagal menghadiri lawatan tapak dan taklimat projek. Sila bawa bersama Sijil asal PKK atau PUKONSA yang masih sah tempoh lakunya. Sekiranya wakil, sila sertakan surat perwakilan daripada pemilik syarikat.

    HANYA PENAMA DALAM SIJIL PKK ATAU PUKONSA SAHAJA YANG DIBENARKAN MENGHADIRI LAWATAN TAPAK ATAU TAKLIMAT SEBUTHARGA

    Kontraktor diwajibkan mengemukakan sijil asal yang masih sah laku tempohnya semasa mengambil dokumen sebutharga. Salinan sijil tidak akan dilayan kecuali salinan sijil-sijil yang telah disahkan oleh pegawai dari pejabat yang mengeluarkannya sahaja.

    Dokumen sebutharga juga akan dikeluarkan kepada Pemilik Syarikat yang SAH sahaja.

    Dokumen sebutharga boleh didapati pada waktu pejabat seperti berikut:

    Hari / Waktu            : Isnin - Khamis ( 9.00 pagi - 12.00 t/hari & 2.30 petang - 3.30 petang)

                                  : Jumaat (9.00 pagi - 11.30 pagi & 2.30 petang - 3.30 petang)

    Tempat                   : Pejabat Setiausaha Persekutuan Sabah
                                    Jabatan Perdana Menteri
                                    Aras 7, Blok A, Kompleks Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Sabah,
                                    Jalan UMS, 88400 KOTA KINABALU

     

    PERINGATAN: HANYA KONTRAKTOR YANG BERDAFTAR DI LOKALITI/ KAWASAN TEMPATAN SAHAJA YANG AKAN DIPERTIMBANGKAN

     

  • Sebutharga Bagi Kerja-kerja Berkala (Mei & November) Perkhidmatan Menyelenggara, Membersih dan Membuang Najis Dalam Septic Tank dan Main Hole di Blok A dan B Pangsapuri Persekutuan Teluk Likas, Kota Kinabalu

    Tawaran adalah dipelawa kepada Kotraktor bertaraf BUMIPUTERA yang berpengalaman serta berkeupayaan dan berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia atau Perbendaharaan Malaysia Sabah dan masih sah tempoh lakunya serta mempunyai kod bidang iaitu 221010 (Kolam Kumbahan/Sistem Perawatan/Talian Paip/Sesalur) di DAERAH KOTA KINABALU dengan pendaftaran masih sah laku tempohnya untuk;

    Sebutharga Bagi Kerja-kerja Berkala (Mei & November) Perkhidmatan Menyelenggara, Membersih Dan Membuang Najis Dalam Spetic Tank Dan Main Hole Di Blok A &B Pangsapuri Persekutuan Teluk Likas, Kota Kinabalu

    No Tawaran                   : SUPS/02/2016

    Tarikh Tawaran              : 04 April 2016 (Isnin)

    Tarikh Tutup                   : Tidak lewat dari jam 12.00 tenga hari pada 14 April 2016 (Khamis)

    Tempat Borang Dihantar  : Peti Sebutharga Pejabat Setiausaha Persekutuan Sabah, Jabatan Perdana Menteri, Aras 7, Blok A Kompleks Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Sabah, 88400 Kota Kinabalu.

    Satu lawatan tapak akan diadakan seperti berikut:

    Tarikh                             : 08 April 2016 (Jumaat)

    Masa                              : 09.30 pagi

    Tempat                           : Perkarangan Pangsapuri Persekutuan Teluk Likas
                                            Daerah Kota Kinabalu

    Kontraktor diwajibkan mengikuti lawatan tapak dan taklimat projek pada tarikh tersebut. Dokumen sebutharga tidak akan diberikan sekiranya kontraktor gagal menghadiri lawatan tapak dan taklimat projek. Sila bawa bersama Sijil asal PMS yang masih sah tempoh lakunya.

    HANYA PENAMA DALAM SIJIL PMS SAHAJA YANG DIBENARKAN MENGHADIRI LAWATAN TAPAK ATAU TAKLIMAT SEBUTHARGA

    Kontraktor diwajibkan mengemukakan sijil asal yang masih sah laku tempohnya semasa mengambil dokumen sebutharga. Salinan sijil tidak akan dilayan kecuali salinan sijil-sijil yang telah disahkan oleh pegawai dari pejabat yang mengeluarkannya sahaja.

    Dokumen sebutharga juga akan dikeluarkan kepada Pemilik Syarikat yang SAH sahaja.

    Dokumen sebutharga boleh didapati pada waktu pejabat seperti berikut:

    Hari / Waktu            : Isnin - Khamis ( 9.00 pagi - 12.00 t/hari & 2.30 petang - 3.30 petang)

                                  : Jumaat (9.00 pagi - 11.30 pagi & 2.30 petang - 3.30 petang)

    Tempat                   : Pejabat Setiausaha Persekutuan Sabah
                                    Jabatan Perdana Menteri
                                    Aras 7, Blok A, Kompleks Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Sabah,
                                    Jalan UMS, 88400 KOTA KINABALU

     

    PERINGATAN: HANYA KONTRAKTOR YANG BERDAFTAR DI LOKALITI/ KAWASAN TEMPATAN SAHAJA YANG AKAN DIPERTIMBANGKAN

     

  • Sebutharga Bagi Kerja-kerja Berkala (April & Oktober) Perkhidmatan Menyelenggara, Membersih dan Membuang Najis Dalam Septic Tank dan Main Hole di Blok A, B, C, D, E dan F Flat Persekutuan K.M 4, Jalan Tuaran, Kota Kinabalu

    Tawaran adalah dipelawa kepada Kotraktor bertaraf BUMIPUTERA yang berpengalaman serta berkeupayaan dan berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia atau Perbendaharaan Malaysia Sabah dan masih sah tempoh lakunya serta mempunyai kod bidang iaitu 221010 (Kolam Kumbahan/Sistem Perawatan/Talian Paip/Sesalur) di DAERAH KOTA KINABALU dengan pendaftaran masih sah laku tempohnya untuk;

    Sebutharga Bagi Kerja-kerja Berkala (April & Oktober) Perkhidmatan Menyelenggara, Membersih Dan Membuang Najis Dalam Spetic Tank Dan Main Hole Di Blok A, B, C, D, E Dan F Flat Persekutuan K.M 4, Jalan Tuaran, Kota Kinabalu

    No Tawaran                   : SUPS/01/2016

    Tarikh Tawaran              : 29 Februari 2016 (Isnin)

    Tarikh Tutup                   : Tidak lewat dari jam 11.30 pagi pada 11 Mac 2016 (Jumaat)

    Tempat Borang Dihantar  : Peti Sebutharga Pejabat Setiausaha Persekutuan Sabah, Jabatan Perdana Menteri, Aras 7, Blok A Kompleks Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Sabah, 88400 Kota Kinabalu.

    Satu lawatan tapak akan diadakan seperti berikut:

    Tarikh                             : 07 Mac 2016 (Isnin)

    Masa                              : 09.30 pagi

    Tempat                           : Perkarangan Flat Persekutuan K.M 4, Jalan Tuaran
                                            Daerah Kota Kinabalu

    Kontraktor diwajibkan mengikuti lawatan tapak dan taklimat projek pada tarikh tersebut. Dokumen sebutharga tidak akan diberikan sekiranya kontraktor gagal menghadiri lawatan tapak dan taklimat projek. Sila bawa bersama Sijil asal PMS yang masih sah tempoh lakunya.

    HANYA PENAMA DALAM SIJIL PMS SAHAJA YANG DIBENARKAN MENGHADIRI LAWATAN TAPAK ATAU TAKLIMAT SEBUTHARGA

    Kontraktor diwajibkan mengemukakan sijil asal yang masih sah laku tempohnya semasa mengambil dokumen sebutharga. Salinan sijil tidak akan dilayan kecuali salinan sijil-sijil yang telah disahkan oleh pegawai dari pejabat yang mengeluarkannya sahaja.

    Dokumen sebutharga juga akan dikeluarkan kepada Pemilik Syarikat yang SAH sahaja.

    Dokumen sebutharga boleh didapati pada waktu pejabat seperti berikut:

    Hari / Waktu            : Isnin - Khamis ( 9.00 pagi - 12.00 t/hari & 2.30 petang - 3.30 petang)

                                  : Jumaat (9.00 pagi - 11.30 pagi & 2.30 petang - 3.30 petang)

    Tempat                   : Pejabat Setiausaha Persekutuan Sabah
                                    Jabatan Perdana Menteri
                                    Aras 7, Blok A, Kompleks Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Sabah,
                                    Jalan UMS, 88400 KOTA KINABALU

     

    PERINGATAN: HANYA KONTRAKTOR YANG BERDAFTAR DI LOKALITI/ KAWASAN TEMPATAN SAHAJA YANG AKAN DIPERTIMBANGKAN

     

Recognition

LRQA

Best viewed using Mozilla Firefox, Internet Explorer 8, Google Chrome

    Last Updated: 01.02.2017.
Total: 178646

Contact us

Office of Federal Secretary Sabah
Prime Minister's Department
Block A, 7th Floor, Kompleks Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Sabah
P.O Box 2063, Jalan UMS,
88400 Kota Kinabalu, Sabah.

  • Telephone: 088-488881
  • Fax: 088-488889

Connect with us

We're on Social Networks. Follow us & get in touch.
You are here: Laman Utama